sâmbătă, 4 iulie 2009

Despre Johnny Cash

Despre muzica lui asa cum o vad eu. Eu am auzit f intamplator de el si cand am ascultat mi-a placut..acum incep asa sa patrund mai bine muzica lui, care e simpla instrumental-doar cu o chitara si vocea si de cele mai multe ori acorduri simple la chitara, dar care da un mesaj care nu poate fi substituit cu nimic altceva si sunt momente in care prefer aceasta muzica decat orice altceva, oricat de elevat sau de sofisticat ar fi pt ca e creata cu mult sentiment. nu vreau sa fac ridicarea unui om, oricat de celebru ar fi, pe un piedestal ci doar sa ma exprim cat pot de bine visavi de muzica pe care a creat-o, interpretat-o si la care a pus mult suflet. Cand vreau sa ascult o voce calda, melodioasa, dar care sa nu ma oboseasca , ci din contra sa imi ofere acea liniste interioara, ascult fara ezitare johnny Cash.

Niciun comentariu: